2015. október 29., csütörtök

26. Jobb barát

Sziasztok! 
Köszönöm a támogatást, nagyon örülök a vissza jelzéseknek!
A mai rész mondhatni különlegesnek, hisz nem szoktam másik szemszöget használni, de most megtörtént. A rész rövid, ezért is elnézéseteket kérem, de annyit elárulok innentől veszi kezdetét - remélhetőleg - számotokra " a mind a tíz körmöm lerágom mire a rész végére érek érzés! "
Remélem tetszeni fog! 
Jó Olvasást! 

Ölelés, Poppy P. McDonald


Luke Hemmings
Néztem, ahogy a szeretet lány elviharzik s nem tettem ellene semmit. Ezzel az önző, öntelt kijelentésemmel nagyon felhúztam és tudom mélyen érintette, azok után amik történtek.  Féltékeny lettem Colera, hisz csak úgy megjelent, mikor minden olyan jó volt. A vacsora, hogy megkérte a szerelmem kezét s ő nem szakított vele, ez egyszerre sok volt, kiborultam. Olyanokat mondtam neki, amiket nem gondoltam komolyan és ezt azóta is bánom, mert nem enged közel magához. Ocsmányul viselkedtem, de dühös voltam rá. Minden olyan szépen alakult közöttünk, kezdtük végre elfogadni, hogy mi többé nem leszünk barátok. Mindketten attól féltünk, ha nem működik akkor többé barátok se lehetünk.  Ez a gondolat végre kezdet elpárologni s erre jött a vita, ami teljesen szétválasztott minket, bármennyire is nem szeretnénk. Szeretem őt, harcolni fogok kettőnkért! Mindig is bízhatott bennem, most újra ezt kell elérnem nála, ami tudom piszok nehéz lesz. Muszáj mellette lennem, ha kiderül az igazság Harryről, Gemmáról és erről az egész hazugság áradatról. Félek képes lenne nem csak az édesanyját, hanem a testvéreit is megbántani. Az, hogy ma Louis tudomást szerzett erről az egészről a legnagyobb eddigi veszély forrást jelenti számunkra. A nevelő szülei, Peter és mi nem árulnánk el, ami Colet illeti ő lehet ezzel állna bosszút, amiért kidobta őt Zora. Simon pedig, nehéz eset volt az elején. Természetesen megértette mit miért nem akar Zora, de közben Harryékkel is dolgozott így mindig attól féltünk elkotyog valami olyat, amit nem lehetne neki. Az évek alatt persze ez változott s most már teljesen megbízunk benne. A következőkben arra kell figyelnünk, hogy még valaki ne tudja meg ezt az egészet, ami az ő legféltettebb titka.
- Mi a fenéért kellett ezt mondanod ? - térek vissza a jelenbe egy tajtékzó Gemma és azok társaságába akik tudnak mindent. Hová lettek a többiek ?!
- Magam sem tudom, kicsúszott a számon. - védekeztem. - Hidd el, tényleg nem akartam. - pillantottam rá kétségbe esetten.
- Persze Luke, te semmit sem akarsz. - fonta össze a karjait melle alatt. - Most el ment s nem csak téged készül elhagyni, hanem a bandát ami eddig a családját jelentette.
- Tudom, hogy én csesztem el. - mutattok magamra ingerülten. - Egyszerűen nem tudom hogyan tehetném jóvá.
- Közülünk te ismered a húgomat a legjobban, ő a szemed fénye, hát találj ki valamit. - dörren rám.
- Nem tudod mennyire nehéz őt kirángatni a depressziós napjaiból, fogalmad sincs mennyit küzdök azért, hogy mosolyt csaljak az arcára. Igazad van, én ismerem a legjobban és tudom ez akár most tényleg a véget is jelentheti Gem. Te csak most léptél be az életébe, mint ember, mint a nővére én pedig  - mutatok magamra - Több éve a barátja vagyok, mindig mellette voltam érted ? Én voltam az egyetlen akinek beszélt, miután megismerkedett Anne-el. Azóta soha nem hagytam magára, az Istenért Gemma, rajongok a húgodért! - magyarázok hevesen s ezt az alkamatt választja valaki, hogy felhívja magára a figyelmet, még pedig az ajtóból.
- Bocsánat, nem akartam hallgatózni. - makogja a mindig maga biztos Liam. - Csupán itt maradt a telefonom. - mutat az asztalra, az említett tárgyért megy felveszi s már készül is elmenni, amit viszont már nem hagyhatok neki.
- Liam, nem mehetsz most el!
- Liam, csukd be az ajtót s maradj, beszélnünk kell! - szólalunk meg egyszerre Gemmával. Megszeppenve teszi azt amit kérünk, inkább parancsolunk neki, vissza fordul s a falnak dől. Tekintette végig pásztázza a szobát s ahogy meglátja két banda társát is szemei elkerekednek, majd nagyobbra nőnek, ahogy rám, a fiúkra végül Gemre pillant. Gondolataimba már is beférkőzik a reggel, amikor is Louis bámult ilyen hatalmas szemekkel, hihetetlen tekintettel. Több embernek már nem engedhetjük meg, hogy megtudja, mert ez már így is egy kész tömeg. Nem hagyhatom, hogy Harry megutálja a húgát, aki titkon szeretné neki elmondani még is a rejtőzés mellett döntött.
- Beszélnünk kell arról, amit az előbb itt hallottál. - szól hozzá Louis.
- Hogy vagy képes elárulni a legjobb barátodat ? - rázza meg a fejét hitetlenkedve.
- Hidd el pár órája engem is úgy sokkolt, mint téged. - mutat saját magára. - A lényeg, nem szólhatsz róla Harrynek, nem a mi dolgunk ezt elmondani neki.
- Még is meddig gondoljátok, hogy ez titokban maradhat ? - néz ránk kíváncsian.
- Remélhetőleg, míg Zora azt akarja. - válaszolja Ashton.
- Tudjuk most ezt nehéz felfogni, hosszú is lenne a mesénk, ezért majd később mindent részletesen elmesélünk. - ígéri meg Calum. - A legfontosabb most megakadályozni, hogy bármilyen hülyeséget kövessen el.
- Nem hagyhatja el a bandát, nélküle nem lenne ugyan az. - szólal meg Mike. - Ő a családunkhoz tartozik. - mire mind egyetértően bólintunk.
- Gemma nem beszélnél vele most te, Lukera úgy is nagyon haragszik ? - kérdi barátnőjét Ashton. Nem, még nem mondták ki, még nem mondták el, de tudom. Ugyan úgy néznek egymásra, mint Zora és én.
- Srácok azt hiszem ehhez én még kevés vagyok. - vallja be. - Nem ismerem még úgy, mint ti. - rázza meg a fejét. - Ti minden mozdulatából tudjátok mit akar, mik az érzései, mi jár a fejében, én még nem tartok itt.
- Valahol mélyen igen, hisz a húgod. - világítottam rá a legnagyobb tényre. - Csupán hallgass az ösztöneidre, mert lesznek vele kapcsolatban.
- Hívd fel s meglátjuk mi lesz. - tanácsolja az eddig csendben figyelő Liam, aki valószínűleg a dolgokat próbálja felfogni amiket most tudott meg. Gemma előveszi telefonját, nyomkod rajta egy kicsit végül a füléhez emeli. Arca viszont pillanatok alatt lesz csalódott.
- Nem veszi fel. - sóhajtott.
- Hagyjunk neki egy kis időt, míg lenyugszik. - javasoltam. - Várjuk meg míg haza jön, aztán meglátjuk mit mond.
- Mi lesz, ha azt mondja elköltözik vagy vissza utazik Sydney-be ? - kérdi aggódva Calum.
- Nem tudom srácok, oké ? - válaszoltam hevesen. - Reménykedni viszont reménykedem, hogy elszáll legalább felétek a haragja s nem megy sehová.
- Közülünk annak kellene  vele beszélni akire hallgat is. - javasolja Zayn.
- Nem vette fel a telefont, ezért először Luke javaslata lenne ésszerű, aztán majd kitalálunk valamit. - túr hajába Liam. - Menjünk haza, mielőtt még Niall és Harry haza érnek a kajálásból. - tanácsolja. Az autó út csendesen telik számomra, a többiek egymás szavába kezdik el mesélni Zora történetét. Liamnek sikerült mindent megértenie, míg haza értünk továbbá megígérte senkinek nem szól róla, s segít ennek az egész titoknak a megőrzésében. Senki nem volt még otthon aminek részben örültem, másrészt imádkoztam, hogy Zora hamarabb jöjjön haza. Liam sms-sel bombázta Harryt, hogy különböző helyekről, különböző ételeket szerezzen be nekünk vacsorára, így egy darabig még nem jönnek haza. Mind leültünk a kanapéra s csak vártunk. Kezeimbe temettem az arcom, gondolataim pedig a békülésünk körül jártak. Egyet nagyon is tudok, szeretem és nem akarom őt elveszíteni!
Annyira szeretném, ha ez az egész meg sem történt volna, ha tehetném vissza forgatnám az utóbbi napokat s mindent másképp csinálnék, de tudom ez lehetetlen. Talán Roset és Petert kellene ide hívnom, hogy beszéljenek vele, még is csak jobb lenne személyesen. Szervezhetnék neki egy találkozót azokkal, akik a világon mindennél jobban szeretik s törődnek vele. Viszont arra is gondolnom kell, hogy lehet nem ez a legjobb ötlet, tudva, hogy a testvérei ennyire a közelébe vannak, arról már nem is beszélve, hogy ma nem csak Louis, de Liam is megtudta a történetét, az utóbbi emberkéről pedig még fogalma sincs. Ismerve őt nagyon kifog rajta akadni, nem tudom meddig bírja még a sok hazugságot, titkot és el sem tudom képzelni mikor akarja végre közölni az igazat, akár csak a bátyjával. Haragszik az édesanyjára, de a testvérére nem kellene, hiszen már Gemmának is megbocsájtott. Végül úgy döntöttem, írok Peternek s megkérdezem hogy vagy, mi történt otthon. Akár hogyan is szeretném, ha még nem is tetszene neki elsőre tudom mit kell tennem, hogy nyugodtabb legyen. 

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon nagyon szuper lett!
    Alig várom a kövit.
    Most már Liam papa is tudja a titkot, szóval most már egyre többen vannak, akik tudják a cuccost :D
    Zora szerintem is ki fog akadni, amikor megtudja, hogy MÉG 1 ember megtudta, hogy mi a szitu...
    Pusszancs :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon köszönöm a kedves szavakat s ígérem a következő részre nem kell sokat várni. Igen egyel több ember tud a dolgokról, de az még rejtély Zora hogyan is fogja fogadni. :)
      xx, Poppy

      Törlés